Rendelésfelvétel egyszerűen, bárhonnan!

Elég, ha letöltöd a Simprát, és már kezelheted bisztród rendeléseit. 15 perc is elég, hogy az étlap elemeit és a hozzájuk tartozó árakat felvidd a Simpra POS felületére.

Zökkenőmentes
rendelésfelvétel

Nincs is annál kellemetlenebb, mint mikor a POS-rendszer a bárban a legnagyobb forgalom közepén jelez hibát. Rengetegen érkeznek, temérdek italrendelés fut be, és sok vendég várja a számlát. A Simpra POS mellett nem kell idegeskedned: felhőrendszerének és az offline módjának köszönhetően nem áll le az eladás!

Felejtsd el a készlethiányt!

A Simpra valós időben követi nyomon bisztród eladásait, ezáltal bármikor és bárhonnan ellenőrizheted a készlet mennyiségeket. Sőt, az üzletvezető saját telefonján is tud bevételezni, valamint leltározni!

Menük és kedvezmények kezelése

Hozz létre kombó menüket, vagy „Happy Hour” kedvezményeket! Egyszerűen módosíthatod az idősávokat és napokat az online webirodán keresztül, így neked be se kell menni az üzletbe, hogy változtatásokat végezz!

Csak azért fizess, amit használsz is!

Beszállítók és árrés figyelés

Légy naprakész a beszállítói árakkal kapcsolatban, így könnyen reagálhatsz a piac okozta változásokra!

Integrációs lehetőségek

Igény szerint lehetőséged van különböző ételportálok (Wolt, Netpincér) vagy vállalatirányítási rendszerekkel való összeköttetésre. Ezáltal lecsökkenthető az adminiszrációval járó időveszteség és hibalehetőség esélye.

Lépj velünk kapcsolatba